Wilt u ons ook steunen?

ANBI...

Stichting Ik Trakteer is door de Belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), zodat alle giften en donaties in principe voor de inkomstenbelasting aftrekbaar zijn.

Bedrijven maar ook particulieren kunnen het vrijwilligerswerk van Stichting Ik Trakteer op verschillende manieren steunen.

De stichting garandeert dat alle donaties en giften en vermogen van stichting Ik Trakteer niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt, maar uitsluitend om mensen in nood te helpen.

Doneren – Financieel

Stichting Ik Trakteer heeft dagelijkse onkosten in de vorm van telefoonkosten, internet, energiekosten, brandstof, verzekeringen, noem maar op. Hoewel al onze inzameling/donaties/activiteiten voor de kinderen gratis beschikbaar wordt gesteld en al onze activiteiten voor volwassenen een kleine bijdrage wordt gevraagd en we alleen met vrijwilligers werken, is het voor ons onmogelijk met gesloten beurs te opereren.

We proberen deze kosten te dekken via fondsen, sponsoring en giften. Dit zijn noodzakelijke onkosten waarvoor wij uw hulp nodig hebben!

Wilt u ons ondersteunen om onze missie en visie te kunnen verwezenlijken en een donatie doen?
Dan kan u uw donatie overmaken op :

Bankgegevens:

stichting Ik Trakteer