Nieuws

Hoe geweldig is dit :

Omarm Groningen (Irma) en alle vestigingen van Yspeert & van Houten gaan ook dit jaar weer een grote inzameling houden voor sinterklaas cadeautjes voor de kinderen armoedegrens/minima.

Stichting Ik Trakteer is ook uitgeloot voor deze geweldige sinterklaas cadeautjes actie en hier zijn we heel erg blij mee!!

klik op de klink hier boven.

Match Makers Noord

7 februari 2023

Onze de stoelen binnen gekregen voor in onze grote zaal.

De stoelen zijn bezorgd door Mr Ton (ook van Match Makers ) samen met Mr de buurman.

We hebben de stoelen gedoneerd gekregen via Mvr Carolien & Match Makers.

Match Makers Noord verbind ondernemers met stichting, goede doelen, organisaties die mensen helpen en ondersteunen op welke manier dan ook met een gesloten beurs.

Wij waren opzoek naar tafels & stoelen en waren een match met een ondernemer in haren tijdens

de MatchMaker Beursplein in Eelde .

wij zijn dan ook zeer dankbaar voor deze donatie.