Stichting Ik Trakteer is een stichting die zoveel mogelijk hulp en ondersteuning bieden aan iedereen die in Groningen, Haren, Ten-Boer en omstreken onder de armoede leeft.

Wij proberen de kloof tussen arme en rijke kinderen/gezinnen/ouderen/alleenstaanden/jongeren zoveel mogelijk te dichten.

om onze missie en visie te kunnen verwezenlijken zijn wij als stichting afhankelijk van donaties en opbrengsten.

Stichting "Ik Trakteer " is dan ook geen winstgevende stichting.

Wij organiseren samen met onze vrijwilligers vele activiteiten voor iedereen die onder de armoede leeft.

* kinderen/jongeren

* Gezinnen

* Alleenstaande ouders

* Senioren/eenzame senioren

* multiculturele doelgroepen

* kinderen op de Molukken

Stichting Ik Trakteer organiseert het hele jaar door verschillende acties om de mensen die het hart nodig hebben te ondersteunen ..

Stille armoede

Koken op onze locatie voor de mensen

December maand `kind kerstpakketten en boodschappen pakketten

Hele jaar door inzamelen van verse en houdbare producten voor in onze boodschappenruil kast

Verzamelen van verzorgingsproducten en spullen voor thuis en daklozen die echt op straat leven, wij gaan dan ook zelf de straat op om de mensen de spullen te overhandigen en indien mogelijk delen wij een warme maaltijd-broodjes-drinken uit aan de mensen.

Alles wat wij als stichting en vrijwilligers doen is geheel belangeloos, om voor de mensen die het hard nodig hebben.

´Voor elkaar en met elkaar´ daar doen we het allemaal voor.